söndag 2 oktober 2011

Tänker så det knakar

I slutet av sommaren blev jag inbjuden att delta i en Pysselstafett som Jonna D drog igång. En jättekul idé och det har varit himlans roligt att se vad de andra har hittat på. Nu i helgen hamnade stafettpinnen helt plötsligt hos mig! Jag som stod ganska långt ner på listan trodde att det skulle dröja jääättelänge innan det blev min tur, men nu så...är det bara att hugga tag i det :) Jag fick temat Astrid Lindgrens Värld av Hobbyugla ( hon gjorde ett par jättefina pulsvärmare på temat Höst ). Mitt kreativverk i huvet drog igång med detsamma och det har resulterat i ett par olika möjligheter. Men medans jag spinner vidare på dessa idéer så tänkte jag att jag kunde visa er några närbilder på min tavla som jag lade upp i det förra inlägget.


Just denna bilden skulle kanske kunna funka som en flagga? Det skapas ju en del nya länder i världen emellanåt så det är bara att höra av sig ;) Land och vatten är ju representerade...det vita...ja det går säkert att spåna fram nåt.


Får passa på att önska alla en alldeles förträfflig vecka!

4 kommentarer:

Andersson sa...

Tänkte bara skriva att ALV även kan inspirera en icke-kreativ filur som mig, så det ska bli spännande att se vad du hittar på :) Lycka till! Och så hoppas jag att nåt trevligt land nappar på din flaggflört!

PKA sa...

När ska stafettpinnen lämnas över?

HannasHörna sa...

Hej! Tack så jättemycket för din fina kommentar. Nu ska jag titta runt hos dig! Kram så länge

Landsvägsungar sa...

Spännande att se vad det blir i stafetten , väntar på min tur också. Jättefina ljustakar i betong du gort, snyggt med så låga!:O) Maria

Etiketter