måndag 29 augusti 2011

Hoppsan Kerstin

Jag glömde visst en bild i det förra inlägget. Idag när jag kom hem från jobbet och gjorde min vanliga lilla rundvandring i datorn då jag kollar igenom bloggar, Facebook och nyheter så tittade jag även i min bildmapp och då upptäckte jag det lilla misstaget. Det är väl lika bra att lägga ut den redan nu :)


Fotograf Anders Larsson

Det blev nämligen inte bara en ljusstake utan tre utav de större Petflaskorna. En 2-liters (den till höger) och två 1,5 liters.

5 kommentarer:

Myssel sa...

Jättefina!

Anonym sa...

så himmla söta! Gillar blandningen med den grova betongen och den söta spetsen :)

FarmorMormorA sa...

Mycket fina ljusstakar. Håller med Virkpia. Blandningen av grovt och skir spets gjorde sig väldigt bra. Kul också med de fyra "fötterna" som det blir av petflaskorna.

Unknown sa...

Hoppsan Kerstin ja!
Hur FINA som helst!
Gu vad fiffig du är!!
Super!
kramen på dig

Finurliga fröken sa...

Så mycket vackra saker du skapar!

Etiketter