söndag 3 april 2011

Mulen söndag

Jag har bestämt mig för att stanna vid 35 rutor till min sommarfilt. Jag är så sugen på att se det slutgiltiga resultatet att jag inte har ro att göra fler :). Alla lösa trådar är borta och de är utlagda i den ordningen jag vill ha. Det är bara att börja ihopsättandet med andra ord!


Lägger upp lite fler keramikbilder också.
Foto: Anders Larsson
Istället för att göra vanliga, släta skålar så ville jag göra skålar med en liten rolig detalj som gör att man kanske tittar till lite extra. Då kom jag på att man kunde göra som en liten "ficka", som får skeden att ligga på plats. Om det var så innovativt vet jag inte men jag tyckte det blev fint.

Fotograf Anders Larsson

2 kommentarer:

Aini sa...

Hur snygga och praktiska som helt!!! Jäklar vad du är duktig!!!!

Anonym sa...

Kul att du fått igång din blogg, ska bli spännande att följa!
Det du visat så här långt är ju jättefint och ger mersmak....:)

Etiketter